Joel og Helena Bagnal

GÆSTETALERE: HELENA OG JOEL BAGNAL

Ved vores MiniSommerCamp d. 9.-12. juli får vi fredag og lørdag besøg af Helena og Joel Bagnal fra Lyngby Frikirke / tidl. Australien. Joel har talt ved flere lejligheder i Horsens og har også givet en Keynote undervisning ved Apostolsk SommerCamp i 2019. Nu får vi tilmed glæde af hele familiens tilstedeværelse på campen.

Joel bor i Lyngby sammen med sin kone, Helena og de to sønner Mattias og Elliot.
Han af en del af tjenesteteamet i Københavns Frikirke og lokationspræst for Lyngby.
Joels hjerte er at simpelthen se mennesker aktiveret i det som Gud har lagt i deres liv.

Han har tidligere ledt et ungdomsarbejde i staten Queensland. Undervejs hertil har han både være skolepræst og været med til at udvikle et multi-site ungdomsarbejde og en missionerende bevægelse ud over staten, hvor man har set tusindvis af omvendelser til troen på Jesus.

Joel har selv oplevet, hvordan han blev "troet på og opdraget" af ledere, der løftede ham op - og derfor har Joel også en passion for at se, at ​​unge og lovende ledere vokse og påvirke verden gennem lokale kirker, især i Europa.

Kendetegnende for Joels tjeneste er et ægte ønske om at se Guds kraft ændre og forme folks liv. Ved hjælp af humor og en let nærvær bringer Joel klare og trosfyldte indsigter fra Guds ord. Han er overbevist om, at folk ikke bare ændrer sig gennem en god prædiken, men ved at møde Guds tilstedeværelse.

Læs mere om MiniSommerCamp og hent programmet her >>

En hilsen fra Helena:

"Hej Horsens. Vi glæder os meget til at være sammen med jer!
Jeg er 29 år, gift med Joel, mor til Mattias og Elliot. Jeg er ansat som kommunikationsansvarlig i KBH Frikirke og lokationspræst sammen med Joel for vores Lyngby lokation. Jeg skal faktisk til at læse optometri (optiker) efter sommerferien og så er jeg glad for musik, gospel og for at løbe."