Børn og unge

AKBU-Horsens (Apostolsk Kirkes Børn og Unge)

TRYLLESHOW FOR HELE FAMILIEN

Lørdag 20. april 2024 kl. 13.45 - 15.15 på Nørretorv 27, 8700 Horsens

Vi glæder os til at byde velkommen til ”Tryllestøv”, der leverer fantastisk underholdning. Tryllekunstner Helle Lyngholm (Tryllestøv) tryller med ild, levende dyr og meget mere - og hun er god til at inddrage børnene i numrene.

Tryllestøv tager publikum med til eventyrland, hvor alt kan ske. Børnene er stjernerne og hvis man er modig, kan man efter showet hilse på de magiske dyr.

Få en gratis billet ved tilmelding senest 15.4. til Helle Johansen tlf. 21740803

“Tryllestøv i Horsens” er arrangeret af AKBU Horsens og sponseret af AKBU (Apostolsk Kirkes Børn og Unge).

AKBU - en vigtig del af kirkens liv!

Foreningen AKBU står for rammerne omkring børne- og teenarbejdet i Horsens Frikirke. En aktiv
og dygtig bestyrelse er i gang med at planlægge aktiviteter og søge tilskudsmidler til de børn og
unge, som kommer til vores arrangementer.

Bliv medlem

Er du under 30 år gammel vil vi gerne opfordre dig til at blive medlem, da det er med til at stykre foreningens arbejde og muligheden for at søge støtte til aktiviteter. Tilmeld dig på AKBU's hjemmeside.

Indkaldelse til generalforsamling 2024

Mandag 19. februar kl.18.30-20.00 er der AKBU-generalforsamling i Horsens Frikirke, Nørretorv 27, 8700 Horsens.

Tilmeld dig hos Helle Johansen på tlf. 2174 0803

Kontakt og mere info:

Formand Helle Johansen , tlf. 2174 0803 // hellejohansen@akbu365.dk

AKBU Horsens bestyrelse er:

Helle B. Johansen, formand

Norma Zinck, kasserer

Lisa Jacobsen

Torkild Johansen

.....................

Christine G. Chari, revisor (ikke medlem af bestyrelsen).